lampy iflensidpa led na dxq

Piwo był, kiełbasa była, ryby były owo i lapa w górę istnieje: ) Powiedz jak się nazywa ten podbierak?
dwie
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
To partycypował dobry dzień nad wodą; ) oraz podbierak owe lampy iflensidpa led na dxq Iron Claw – Folded Mag Scoop Pozdrawiam
dziubas123
dziubas1235 dni temu
dokąd go wolno dostać w PL sklepie
Wędkarstwo Wielkopolskie Międzychód WWM
Wędkarstwo Wielkopolskie Międzychód WWM6 dni temu
Ładnie połowiliście, u naszą firmę same maluchy. Pozdrowienia od czasu WWM.

Gratulacje! Świetnie połowione! Pozamiatałeś! oraz ten ważniak ece niech uczy się od najważniejszych a lecz również narzeka: -) teraz wyjąwszy Posejdona owo jeszcze banan mu dojdzie że nie może ułowić. Pozdrawiam!
6
Pajk
Pajk3 dni temu
Ace wciąż tak połowi że ci szczena zleci, dopiero zarzewie sezonu. W takim przypadku będziesz znał mu ostatnim tchem pogratulować ryb
SmółekTV
SmółekTV3 dni temu
Panowie naprężenie; )! Nadal jakieś wpisy o Tomku i jakiegokolwiek kasuję. ACE połowi zaś z preferują obejrzę jego film. Pozdrawiam
1
paul_van_black
paul_van_black6 dni temu
To się datuje udana szczupakowa majówka! 😁
4
SmółekTV
SmółekTV5 dzionki temu
Efekty mnie przypieprzyły pozytywnie; )
1
Hubekas
Hubekas5 dni temu
I co ego mam ogłosić? Na mazurskich wodach PZW gdzie w zeszłym r. wymiarowy szczupak padał przy mnie średnio raz na 4 wyjazdy, w ciągu czterech dni majówki zaliczyłem 10 szt ze średnią wagą ponad 2-gie kg, z czego 30 kwietnia wykopałem cztery: 54, 90, 84 i 51. Poczułem się jak Smółek normalnie: -) I wydaje mi się, że maniera fartem to efekt spoglądania Twoich filmików zwłaszcza tychże o przynętach i typach prowadzenia. Pozdrawiam i czekam na ewentualne filmiki
dwoma
Grzegorz Starz
Grzegorz Starz6 dni temu
jakich wędek używacie na szczupłego?
dwie
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
Ja Fenwick Elite Tech Bass 3-21g a Piotrek jakiś laga od Savag Gear do 25 g który znajduje się dedykowany wobec dropshota. Pozdrawiam
1
JustNatureFan
JustNatureFan6 dni temu
Klątwa banana- przełamana!
2
SmółekTV
SmółekTV5 dzionki temu
Nie jestem pewny jak to zrobiłeś: P
1
Jacek Nowak
Jacek Nowak6 dni temu

dwie
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
dzięki; ) większych życzę! Pozdrawiam
Piotr Konieczny
Piotr Konieczny2 dzionki temu
Naprawdę to packa w górę!
jeden
Karolina Lasek
Karolina Gaik4 dni temu
bardzo morowy filmik
pierwszą
Marcin Spychaski
Marcin Spychaski4 dni temu
super sam w szkle kontaktowym jestes puścili twój film: )
1
SmółekTV
SmółekTV4 dzionki temu
Przy użyciu Muszę przejrzeć Pozdrawiam
Kacper Rokicki
Kacper Rokicki4 dzionki temu
Szczęśliwości widziałem szkło kontaktowe na TVN 24 z tobą; p
1-ą
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Dzięki. Do tej pory tego nie widziałem jakkolwiek poszukam ten odcinek drugie oczy kontaktowego. Pozdrawiam
Tepek 2000
Tepek 20004 dni temu
smółek w Szkle Kontaktowym fragment twojego filmu dali, a co dotyczy tego filmu ładnie połowione smaczny śruta i coś mocniejszego do tego
jeden
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Widać w TVN podobnie wędkują: D sam owego nie widziałem jeszcze aliści mam zakupić tą moduł programu. Pozdrawiam
addamian
addamian5 dni temu
świetne połówki gratulacje! nasza firma byliśmy wszystkiego 2 bicie to wyciągnęliśmy w sumie 7 szczupaków przecież takich po 45cm. byłem ze bliskim.
1
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Z wykorzystaniem Większych życzę; ) Pozdrawiam
pietrek lampy iflensidpa ledy z czujnikiem zmierzchowym o przeczytaj tutaj informacje
pietrek5 dni temu
bigosu mu bigosu dajcie
1
JustNatureFan
JustNatureFan4 dzionki temu
pietrek Hahaha bigos dopiero na jesieni!
jCichyja lolo
jCichyja lolo5 dzionki temu
Głośny film. Dziękuję
1
MiXoNPro
MiXoNPro6 dni temu
Doskonale film: ) Pozdrawiam: D
1
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
podziękowanie Pozdrawiam; )
1
Marcin Zander – London
Marcin Zander – London21 godzin temu
Siema widzę ze masz refleks na powstawia Pomocne jest dla Cię? Czy raczej lampy iflensidpa led na dxq gadżet ktory każdy zdobywa a pózniej nie do końca używa Zastanawiam sie powyżej kupnem Toż czy na rzece bedzie pomocne? Nawet nie wiem nie mam wiedzy praktycznej Pozdro
_________________________ _________________________
_________________________ _________________________1 dzienna pora temu
ja 6 maja złowiłem szczupaka 90 cm XD wyczesany filmik pozdro
ciapciak2006
ciapciak20061 dzień temu
Fajne wedkowanie, moj początkowy w tym r. uciekal więcej niż 40 minut, hehe
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C& R
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C&R1 dzień temu
Szkoda, że trzeba dopłacać aby połapać bo PZW nie pamięta o nasze wody gdy i ryby. Ale chociaż coś połapaleś.: )
SmółekTV
SmółekTV1 dzienna pora temu
Owe chyba nie o moim łowisku.. gdyż ja guzik nie dopłacam.. no mimo to już słyszałem że łowię w Szwecji, Norwegi, Holandii; ) Swoje trzeba następować, poznać wodę i wtedy się połowi; )
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C& R
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C&R1 dzień temu
SmółekTV zgadza się: ) wodę się poznaje przez cały czas. Fajnie, fajnie. Nie w gruncie rzeczy Szwecja, Norwegia to nie jest dlatego że widać nastrój Polski: )
Ncnccjfbjnc Fhbfb
Ncnccjfbjnc Fhbfb1 dzień temu
bo ego żyłkę mikado na szczupaka

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

