lampy paxseqetic teraz wyjawszy

Gratulacje! Świetnie połowione! Pozamiatałeś! a ten buc ece niech uczy się od najistotniejszych a lecz i narzeka: -) teraz wyjąwszy Posejdona lampy paxseqetic owe jeszcze banan mu dojdzie że nie może posłyszeć. Pozdrawiam!
sześciu
Pajk
Pajk3 dni temu
Ace wciąż tak połowi że tobie szczena osłabnie, dopiero start sezonu. Wtenczas będziesz mógł mu lecz pogratulować ryb
SmółekTV
SmółekTV3 dni temu
Panowie beztroska; )! W dalszym ciągu jakieś artykuły o Tomku i jakiegokolwiek kasuję. ACE połowi plus z ochotą obejrzę jego film. Pozdrawiam

paul_van_black
paul_van_black6 dzionki temu
Owe się kwantyfikuje udana szczupakowa majówka! 😁
4
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
Wyniki mnie raziły pozytywnie; )
1
Hubekas
Hubekas5 dni temu
Oraz co ego mam rzec? Na mazurskich wodach PZW gdzie w zeszłym roku wymiarowy szczupak padał u mnie statystycznie raz na 4 wyjazdy, w ciągu czterech dni majówki zaliczyłem 10-ciu szt ze średnią rangą ponad 2-gie kg, z czego trzydzieści lampy paxseqetic kwietnia uzyskałem cztery: 54, 90, 84 i 51. Poczułem się jak Smółek normalnie: -) I wydaje mi się, że pomijając fartem owo efekt spostrzegania Twoich filmików zwłaszcza tychże o przynętach i sposobach prowadzenia. Pozdrawiam i czekam na następujące filmiki
2
Grzegorz Starz
Grzegorz Starz6 dni temu
jakich wędek używacie na szczupłego?
druga
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
Ja Fenwick Elite Tech Bass 3-21g a Piotrek jakiś kij od Savag Gear do 25 g który znajduje się dedykowany przy dropshota. Pozdrawiam
1
JustNatureFan
JustNatureFan6 dni temu
Przekleństwo banana- przełamana!
2
SmółekTV
SmółekTV5 dzionki temu
Nie wiem jak to zrobiłeś: P
1
Jacek Nowak
Jacek Nowak6 dni temu
Browarek był, kiełbacha była, ryby były owo i lapa lampy nstrollar paxseqetic w górę widnieje: ) Powiedz jak się nazywa ten podbierak?
dwa
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
To pomagał dobry dzienna pora nad wodą; ) i podbierak lampy paxseqetic owe Iron Claw – Folded Mag Scoop Pozdrawiam
dziubas123
dziubas1235 dzionki temu
dokąd go można dostać w PL sklepie
Wędkarstwo Wielkopolskie Międzychód WWM
Wędkarstwo Wielkopolskie Międzychód WWM6 dni temu
Ładnie połowiliście, u naszej firmy same maluchy. Pozdrowienia od WWM.
dwie
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
dzięki; ) większych życzę! Pozdrawiam
Piotr Konieczny
Piotr Konieczny2 dzionki temu
Tak to wnyki w górę!
jedna
Karolina Gaik
Karolina Gaik4 dni temu
bardzo morowy filmik
1-wsza
Marcin Spychaski
Marcin Spychaski4 dni temu
super sam w szkle kontaktowym jestes puścili twój film: )
1
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Przez wzgląd Muszę przypatrzeć się Pozdrawiam
Kacper Rokicki
Kacper Rokicki4 dzionki temu
Przyjemności widziałem szkło kontaktowe na TVN dwudziestu czterech z tobą; p
1-wsza
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Dzięki. Jeszcze tego nie widziałem wszak poszukam ten odcinek szkła kontaktowego. Pozdrawiam
Tepek 2000
Tepek 20004 dni temu
smółek w Szkle Kontaktowym fragment twojego filmu dali, a co dotyczy tego filmu ładnie połowione smaczny potrawa i trunek do tego
jedna
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Widać w TVN też wędkują: D sam tegoż nie zobaczyłem jeszcze jednakowoż mam sprawić tą kawałek programu. Pozdrawiam
addamian
addamian5 dni temu
świetne połówki gratulacje! nasza firma byliśmy w ogólności 2 baty to wyciągnęliśmy w sumie 7 szczupaków lecz takich platforma obywatelska 45cm. byłem ze współpracowniczkom.
1
SmółekTV
SmółekTV4 dzionki temu
Z wykorzystaniem Większych życzę; ) Pozdrawiam
pietrek
pietrek5 dni temu
bigosu mu bigosu dajcie
1
JustNatureFan
JustNatureFan4 dzionki temu
pietrek Hahaha bigos dopiero na jesieni!
jCichyja lolo
jCichyja lolo5 dzionki temu
Perfekcyjny film. Dziękuję
1
MiXoNPro
MiXoNPro6 dni temu
Wyśmienicie film: ) Pozdrawiam: D
1
SmółekTV
SmółekTV5 dzionki temu
podziękowanie Pozdrawiam; )
1
Marcin Zander – London
Marcin Zander – London21 godzin temu
Siema widzę ze masz oddźwięk na pokładzie Pomocne wydaje się dla Ciebie? Czy raczej gadżet ktory każdy kupuje a pózniej nie do samego końca używa Zastanawiam sie ponad kupnem Jednakowoż czy na rzece bedzie pomocne? Samodzielnie nie wiem nie mam doświadczenia Pozdro
_________________________ _________________________
_________________________ _________________________1 doba temu
ja 6 maja złowiłem szczupaka 90 cm XD morowy filmik pozdro
ciapciak2006
ciapciak20061 dzień temu
Fajne wedkowanie, moj najważniejszy w tym roku uciekal powyżej 40 minut, hehe
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C& R
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C&R1 dzień temu
Szkoda, że trzeba dopłacać aby odnaleźć bo PZW nie dba o nasze wody na kształt i ryby. Ale przynajmniej coś połapaleś.: )
SmółekTV
SmółekTV1 doba temu
Owo chyba nie o moim łowisku.. ponieważ ja nic nie dopłacam.. no jakkolwiek już słuchałem że łowię w Szwecji, Norwegi, Holandii; ) Własne trzeba wynikać, poznać wodę i wobec tego się połowi; )
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C& R
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C&R1 dzień temu
SmółekTV zgadza się: ) wodę się poznaje cały czas. Fajnie, fajnie. Nie autentycznie Szwecja, Norwegia to nie jest bowiem widać specyfika Polski: )
Ncnccjfbjnc Fhbfb
Ncnccjfbjnc Fhbfb1 dzień temu
bo ego żyłkę mikado na szczupaka

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

