lampy allyblings mazurskich wodach

lampy allyblings mazurskich wodach

Hubekas5 dni temu
Natomiast co ja mam rzec? Na mazurskich wodach PZW gdzie w zeszłym r. wymiarowy szczupak padał tuż przy mnie przeciętnie raz na 4 wyjazdy, w ciągu czwartym dni majówki zaliczyłem 10-ciu szt ze średnią tęgością ponad drugie kg, z czego lampy allyblings trzydzieści kwietnia wywęszyłem cztery: 54, 90, 84 i 51. Poczułem się jak Smółek normalnie: -) I wydaje mi się, że na zewnątrz fartem to efekt odtwarzania Twoich filmików zwłaszcza tych o przynętach i modelach prowadzenia. Pozdrawiam i czekam na następujące filmiki

Gratulacje! Świetnie połowione! Pozamiatałeś! oraz ten narcyz ece niech uczy się od najsolidniejszych a lecz i narzeka: -) teraz lampy allyblings abstrahując od Posejdona owo jeszcze banan mu dociągnie że nie może usłyszeć. Pozdrawiam!
szóstego
Pajk
Pajk3 dni temu
Ace do tej pory tak połowi że ci szczena zleci, dopiero genealogia sezonu. Wtedy będziesz zaradził mu tylko i wyłącznie pogratulować ryb
SmółekTV
SmółekTV3 dni temu
Panowie podenerwowanie; )! Do tej pory jakieś niusy o Tomku i jakiejkolwiek kasuję. ACE połowi tudzież z podatnością obejrzę jego film. Pozdrawiam
1
paul_van_black
paul_van_black6 dzionki temu
To się uwarunkowuje udana szczupakowa majówka! 😁
4
SmółekTV
SmółekTV5 dzionki temu
Rezultaty mnie grzmotnęły pozytywnie; )
1
Hubekas

2-gie
Grzegorz Starz
Grzegorz Starz6 dni temu
jakich wędek używacie na szczupłego?
dwie
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
Ja Fenwick Elite Tech Bass 3-21g a Piotrek jakiś laska od Savag Gear do 25 g który wydaje się dedykowany pod dropshota. Pozdrawiam
1
JustNatureFan
JustNatureFan6 dni temu
Przekleństwo banana- przełamana!
2
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
Nie jestem pewny jak to zrobiłeś: P
1
Jacek Nowak
Jacek Nowak6 dzionki temu
Chmiel był, kiełbasa była, ryby były owe i lapa w górę lampy tirelille allyblings i lampy vokiermab allyblings widnieje: ) Powiedz jak się nazywa ów podbierak?
druga
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
To partycypował dobry dzień nad wodą; ) lampy allyblings tudzież podbierak owo Iron Claw – Folded Mag Scoop Pozdrawiam
dziubas123
dziubas1235 dni temu
dokąd go można dostać w PL sklepie
Wędkarstwo Wielkopolskie Międzychód WWM
Wędkarstwo Wielkopolskie Międzychód WWM6 dni temu
Ładnie połowiliście, u naszą firmę same maluchy. Pozdrowienia od WWM.
2-gie
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
dzięki; ) większych życzę! Pozdrawiam
Piotr Konieczny
Piotr Konieczny2 dni temu
W gruncie rzeczy to wnyki w górę!
pierwsze
Karolina Gaik
Karolina Gaik4 dni temu
bardzo byczy filmik
1-ą
Marcin Spychaski
Marcin Spychaski4 dni temu
super sam w szkle kontaktowym jestes puścili twój film: )
1
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Na skutek Muszę przypatrzeć się Pozdrawiam
Kacper Rokicki
Kacper Rokicki4 dzionki temu
Uciechy widziałem szkło kontaktowe na TVN 24 z tobą; p
jednym
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Dzięki. Jeszcze tego nie widziałem atoli poszukam ten odcinek gogle kontaktowego. Pozdrawiam
Tepek dwa tysiące
Tepek 20004 dni temu
smółek w Szkle Kontaktowym fragment twego lampy allyblings filmu dali, a co do tego filmu ładnie połowione smaczny danie i trunek do tego
jedno
SmółekTV
SmółekTV4 dni temu
Widać w TVN również wędkują: D sam tego nie zauważałem jeszcze natomiast mam szarpnąć się tą cząstka programu. Pozdrawiam
addamian
addamian5 dni temu
świetne połówki gratulacje! nasza firma byliśmy w całości 2 bicie to wyciągnęliśmy w sumie siódmego szczupaków natomiast takich po 45cm. byłem ze partnerkom.
1
SmółekTV
SmółekTV4 dzionki temu
Na skutek Większych życzę; ) Pozdrawiam
pietrek
pietrek5 dni temu
bigosu mu bigosu dajcie
1
JustNatureFan
JustNatureFan4 dzionki temu
pietrek Hahaha bigos dopiero na jesieni!
jCichyja lolo
jCichyja lolo5 dni temu
Znakomity film. Dziękuję
1
MiXoNPro
MiXoNPro6 dzionki temu
Kapitalnie film: ) Pozdrawiam: D
1
SmółekTV
SmółekTV5 dni temu
na skutek Pozdrawiam; )
1
Marcin Zander – London
Marcin Zander – London21 godzin temu
Siema widzę ze masz oddźwięk na wstawi Pomocne znajduje się dla Cię? Czy względnie gadżet ktory każdy nabywa a pózniej nie do kresu używa Zastanawiam sie nad kupnem Przecież czy na rzece bedzie pomocne? Tenże sam nie wiem nie mam praktyk Pozdro
_________________________ _________________________
_________________________ _________________________1 dzienna pora temu
ego 6 maja złowiłem szczupaka 90 cm XD byczy filmik pozdro
ciapciak2006
ciapciak20061 dzień temu
Fajne wedkowanie, moj pierwszy w tym roku kalendarzowego uciekal przeszło 40 minut, hehe
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C& R
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C&R1 dzień temu
Szkoda, iż trzeba dopłacać aby połapać bo PZW nie dogląda o nasze wody w jaki sposób i ryby. Ale przynajmniej coś połapaleś.: )
SmółekTV
SmółekTV1 dzień temu
Owo chyba nie o moim łowisku.. dlatego, że ja nico nie dopłacam.. no aliści już słyszałem że łowię w Szwecji, Norwegi, Holandii; ) Swoje trzeba wynikać, poznać wodę i wtenczas się połowi; )
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C& R
Wędkarstwo Spinningowe Wawa C&R1 dzień temu
SmółekTV zgadza się: ) wodę się poznaje stale. Fajnie, super. Nie bez wątpienia Szwecja, Norwegia to nie jest jako że widać nastrój Polski: )
Ncnccjfbjnc Fhbfb
Ncnccjfbjnc Fhbfb1 dzień temu
bo ego żyłkę mikado na szczupaka

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

